Biuro reklamy:

Magdalena Głogowska

e-mail: magda@cogito.com.pl

tel. +48 510 273 659

Victor Junior – dwutygodnik edukacyjny dla uczniów klas IV, V i VI

Czytelnicy: 10-13 lat

Częstotliwość: dwutygodnik

Nakład: 15 000 egzemplarzy (pismo specjalistyczne)

Zasięg: ogólnopolski

Cena: 6,50 zł

Cennik reklam i harmonogram Victora Juniora w 2017:

victor-junior-cennik-reklamy-modulowej-i-harmonogram-2017r

Specyfikacja techniczna i cennik produktów reklamowych www

cennik-produktow-reklamowych-portal

specyfikacja-techniczna-produktow-reklamowych-portali-grupy-cogitoi-grupy-cogito

W każdym numerze:

  • reportaże i artykuły z życia nastolatków, osadzone w polskich realiach;
  • odpowiedzi ekspertów na nastoletnie problemy – szkolne, domowe, dotyczące codziennych spraw;
  • ciekawostki ekologiczne, a także przyrodnicze i historyczne;
  • komiks w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej;
  • plakaty ze zwierzakami, konkursy, twórczość czytelników;
  • artykuły przydatne w szkole (do niedawna był to przykładowy sprawdzian szóstoklasistów, a od września 2016 – materiały edukacyjne dostosowane do nowych wymogów Ministerstwa Edukacji w tym zakresie, zgodne z podstawową programową).

Kim są czytelnicy „Victora Juniora”? 

Nasi czytelnicy lubią czytać 🙂 (szczególnie książki), są „na bieżąco”. Inspirują się tym, co im pokazujemy, ale też sami sięgają po różne pozycje książkowe, podpatrując rówieśników. Ich ulubione książki to: kryminały dla młodzieży, powieści fantasy, komiksy o różnej tematyce.

Doskonale odnajdują się w świecie internetowym, są na portalach, śledzą youtuberów. Są wyczuleni na niesprawiedliwość, żywo reagują, gdy ktoś ocenia ich niesprawiedliwie. Potrafią samodzielnie działać, a także robić coś wspólnie, zintegrowani przez dobrego przywódcę – np. nauczyciela.

Potrzebują wiadomości na temat swoich zainteresowań, lubią o nich czytać, dzielą się opiniami, biorą udział w kółkach zainteresowań. Chętnie mówią o swoich pasjach, które są bardzo różnorodne – od tańca, poprzez konie, rysowanie, pisanie, przyrodę, fotografię itp. Wiedzą mniej więcej, kim chcieliby być w przyszłości – ta wiedza pokrywa się z konkretną pasją, zainteresowaniem.

Kochają zwierzęta, a większość marzy o ich posiadaniu. Dużo wiedzą o zwierzętach, które mają w domu, lubią słuchać o zwierzakach, oglądać o nich filmy, przejmują się ich losem, chętnie pomagają.

Mają potrzebę rozmawiania o sprawach trudnych, ale nie zawsze potrafią rozmawiać z rodzicami. Szukają rozwiązań własnych problemów, czytając historie innych, by móc odnaleźć rozwiązanie dla siebie.

Chętnie wypowiadają swoją opinię na różne tematy. Ciekawi ich świat, chcą go zwiedzać.

image006